FAQ
Usein kysyttyjä kysymyksiä

Täältä löydät usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme: sunlines@sunlines.fi

Onko risteilyn hinta edullisempi verkkokaupassa?

Verkkokaupassa on samat hinnat kuin laivallakin. Liput kuitenkin kannattaa ostaa etukäteen verkkokaupastamme sillä risteilyt ovat usein täynnä jo ennakkoon.

Voit peruuttaa tai muuttaa verkkokauppa ostosi viimeistään 7 vrk ennen risteilyn lähtöaikaa (18:00). Löydät tämän vaihtoehdon vahvistus sähköpostistasi.

M/S Emma on hyvin varusteltu Suomen säähän, joten ei hätää! Jos sää muuttuu, voimme avata/sulkea aurinkoterassillemme sähkömarkiisikaton. Alasalonki on lämmitetty ja aurinkoterassillamme on infrapunalämmitys. Aurinkoterassin seinät ovat lasia.

Risteilemme pääasiassa saaristossa, jossa olemme suojassa avomerenkäynniltä. Jos tuuli voimistuu, voimme muuttaa reittiä ja mennä enemmän sisäsaaristoon, mikä suojaa meitä merenkäynniltä. M/S Emma ei juurikaan heilu, vaikka tuuli olisi kova.

Valitettavasti laivassa ei ole vaate tai laukku säilytystä.

Omia ruokia tai juomia ei saa tuoda veneeseen. Voit nauttia sen sijaan buffetistamme ja baarin virvokkeista!

Emme myy tupakkatuotteita laivalla.

Voit maksaa käteisellä ja yleisimmillä luottokorteilla, kuten Visa, Mastercard ja Amex. Suosittelemme käyttämään lähimaksamista.

Eläimiä ei valitettavasti voi ottaa mukaan risteilyillemme.