FAQ
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Täältä löydät usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme: sunlines@sunlines.fi
Onko risteilyn hinta edullisempi verkkokaupassa?
Verkkokaupassa on samat hinnat kuin laivallakin. Liput kuitenkin kannattaa ostaa etukäteen verkkokaupastamme sillä risteilyt ovat usein täynnä jo ennakkoon.
Verkkokaupan peruutusehdot
Voit peruuttaa tai muuttaa verkkokauppa ostosi viimeistään 7 vrk ennen risteilyn lähtöaikaa (18:00). Löydät tämän vaihtoehdon vahvistus sähköpostistasi.
Miten kylmä tai sateinen sää vaikuttaa risteilyyn?
M/S Emma on hyvin varusteltu Suomen säähän, joten ei hätää! Jos sää muuttuu, voimme avata/sulkea aurinkoterassillemme sähkömarkiisikaton. Alasalonki on lämmitetty ja aurinkoterassillamme on infrapunalämmitys. Aurinkoterassin seinät ovat lasia.
Entä jos on kova tuuli?
Risteilemme pääasiassa saaristossa, jossa olemme suojassa avomerenkäynniltä. Jos tuuli voimistuu, voimme muuttaa reittiä ja mennä enemmän sisäsaaristoon, mikä suojaa meitä merenkäynniltä. M/S Emma ei juurikaan heilu, vaikka tuuli olisi kova.
Onko vaatteille narikkaa/säilytystilaa?
Valitettavasti laivassa ei ole vaate tai laukku säilytystä.
Voinko laivalle tuoda omat juomat tai ruoat?
Omia ruokia tai juomia ei saa tuoda veneeseen. Voit nauttia sen sijaan buffetistamme ja baarin virvokkeista!
Myydäänkö laivalla tupakkaa?
Emme myy tupakkatuotteita laivalla.
Mitkä maksutavat käyvät laivalla?
Voit maksaa käteisellä ja yleisimmillä luottokorteilla, kuten Visa, Mastercard ja Amex. Suosittelemme käyttämään lähimaksamista.
Lähtö- ja paluupaikka?
Saako koiran ottaa mukaan risteilylle?
Eläimiä ei valitettavasti voi ottaa mukaan risteilyillemme.